• Українська

16 вересня 2011 року на кафедрі медіа-комунікацій відбулася відкрита лекція «Стімпанк» художника, архітектора, дизайнера, доцента Харківської державної академії дизайну і мистецтв Максима Розенфельда. Ерудиція і риторичний дар доповідача перетворили лекцію в потік яскравих образів, метафор і тонких логічних конструкцій, центральною темою яких стала особлива «хіазма» – переплетення двох зустрічних сюжетів: «стімпанк у митці» і «митець у стімпанку». Візуальним прологом до лекції послужила авторська графічна ретроспектива кінця «дев’яностих» – початку «нульових»: ця серія футуристичних фантазій Максима Розенфельда, виконаних у вишуканому, лякаюче антиутопічному і трохи депресивному техно-стилі, колись передувала написанню та захисту кандидатської дисертації зі стилю «хай-тек» і визначила вектор майбутніх художніх мандрів Максима в ландшафтах візуальної культури: від «паперової архітектури» до «фантастичної» книжкової ілюстрації, а від неї – до стімпанку. Про ідеологію і візуальні ефекти феномена стімпанку як «уявного світу» альтернативних технологій епохи парових машин і металевих заклепок лектор повідав зі смаком і знанням справи. Супроводжуючи свою розповідь цікавими екскурсами до історії медіа-технологій, наукової літератури, епістемології Томаса Куна та оповідань Герберта Уеллса, доповідач поступово розгортав перед слухачами спектр сучасних репрезентацій стімпанку в кінематографі, анімації, дизайні та моддінгу. Зачаровані слухачі не відпускали лектора до тих пір, поки не взяли з нього слово продовжити розповідь. Тема майбутньої зустрічі – дізельпанк.


Лідія Стародубцева

apteka mujchine for man ukonkemerovo woditely driver.

x