• Українська
  • Русский
  • English

Новий випуск програми «Медіаклуб» – спільного телепроекту телеканалу ОТБ та кафедри медіа-комунікацій ХНУ імені В. Н. Каразіна – присвячений сучасним кінотеоріям, або, в більш вузькому сенсі, мистецтву «філософствувати кінематографом». Ведучі програми, кандидати філософських наук, доценти кафедри медіа-комунікацій Дмитро Петренко і Сергій Стебльов запросили до теледискусії відомого російського кіноаналітіка Артема Радєєва – керівника кінофілософского проекту «Дивитися Дельоза», кандидата філософських наук, докторанта кафедри естетики та філософії культури Санкт-Петербурзького державного університету. Артем Радєєв запропонував розглядати кінотеорії як шляхи розуміння кінематографа, який функціонує в якості парадоксального об’єкту, завжди відкритого для нових інтерпретацій. Соціально-орієнтовані кінотеорії, психоаналіз і семіотика кіно, співвідносячи фільм з соціальними процесами, несвідомим і мовою, формують паралаксное бачення сучасного кінодослідника. Особливе місце в розмові займає концепція кіно французького філософа Жіля Дельоза. З точки зору Артема Радєєва, розгляд історії кінематографа як еволюції від образу-руху до образу-часу дозволяє виробити оригінальну кінофілософскую стратегію, в якій завдання дослідника – не коментувати роботу режисера, а філософствувати за допомогою кінообразів. У рамках передачі Артем Радєєв представив свій цикл семінарів, присвячених детальному аналізу книги Жиля Дельоза «Кіно» – унікальний проект «Дивитися Дельоза», що стартував у 2006 році. Тема дискусії виникла аж ніяк не випадково. Один з ведучих телепрограми, Дмитро Петренко, кілька років був модератором кіносемінаров «El Topos Cinema Club» у Харківській Муніципальній галереї, організатором конкурсу «El Topos: Як можлива філософія кіно?», упорядником і редактором однойменного збірника статей, що включав дослідження, інтерв’ю, есе, переклади і кінотексти українських та зарубіжних авторів. Відтепер, завдяки «Медіаклубу», в цій «інтертекстуальній» та «інтермедіальній» дискусії зазвучав голос відточеної і рафінованої санкт-петербурзької кінофілософіі.

Дмитро Петренко, Лідія Стародубцева 

  • Телепрограму «Медіаклуб» див тут.
  • Про проект Артема Радєєва «Дивитися Дельоза» див тут.
  • Збірник «El Topos: Як можлива філософія кіно?» див тут.

Новий випуск програми «Медіаклуб» – спільного телепроекту телеканалу ОТБ та кафедри медіа-комунікацій ХНУ імені В. Н. Каразіна – присвячений сучасним кінотеоріям, або, в більш вузькому сенсі, мистецтву «філософствувати кінематографом». Ведучі програми, кандидати філософських наук, доценти кафедри медіа-комунікацій Дмитро Петренко і Сергій Стебльов запросили до теледискусії відомого російського кіноаналітіка Артема Радєєва – керівника кінофілософского проекту «Дивитися Дельоза», кандидата філософських наук, докторанта кафедри естетики та філософії культури Санкт-Петербурзького державного університету. Артем Радєєв запропонував розглядати кінотеорії як шляхи розуміння кінематографа, який функціонує в якості парадоксального об’єкту, завжди відкритого для нових інтерпретацій. Соціально-орієнтовані кінотеорії, психоаналіз і семіотика кіно, співвідносячи фільм з соціальними процесами, несвідомим і мовою, формують паралаксное бачення сучасного кінодослідника. Особливе місце в розмові займає концепція кіно французького філософа Жіля Дельоза. З точки зору Артема Радєєва, розгляд історії кінематографа як еволюції від образу-руху до образу-часу дозволяє виробити оригінальну кінофілософскую стратегію, в якій завдання дослідника – не коментувати роботу режисера, а філософствувати за допомогою кінообразів. У рамках передачі Артем Радєєв представив свій цикл семінарів, присвячених детальному аналізу книги Жиля Дельоза «Кіно» – унікальний проект «Дивитися Дельоза», що стартував у 2006 році. Тема дискусії виникла аж ніяк не випадково. Один з ведучих телепрограми, Дмитро Петренко, кілька років був модератором кіносемінаров «El Topos Cinema Club» у Харківській Муніципальній галереї, організатором конкурсу «El Topos: Як можлива філософія кіно?», упорядником і редактором однойменного збірника статей, що включав дослідження, інтерв’ю, есе, переклади і кінотексти українських та зарубіжних авторів. Відтепер, завдяки «Медіаклубу», в цій «інтертекстуальній» та «інтермедіальній» дискусії зазвучав голос відточеної і рафінованої санкт-петербурзької кінофілософіі.

Дмитро Петренко, Лідія Стародубцева 

  • Телепрограму «Медіаклуб» див тут.
  • Про проект Артема Радєєва «Дивитися Дельоза» див тут.
  • Збірник «El Topos: Як можлива філософія кіно?» див тут.

Новий випуск програми «Медіаклуб» – спільного телепроекту телеканалу ОТБ та кафедри медіа-комунікацій ХНУ імені В. Н. Каразіна – присвячений сучасним кінотеоріям, або, в більш вузькому сенсі, мистецтву «філософствувати кінематографом». Ведучі програми, кандидати філософських наук, доценти кафедри медіа-комунікацій Дмитро Петренко і Сергій Стебльов запросили до теледискусії відомого російського кіноаналітіка Артема Радєєва – керівника кінофілософского проекту «Дивитися Дельоза», кандидата філософських наук, докторанта кафедри естетики та філософії культури Санкт-Петербурзького державного університету. Артем Радєєв запропонував розглядати кінотеорії як шляхи розуміння кінематографа, який функціонує в якості парадоксального об’єкту, завжди відкритого для нових інтерпретацій. Соціально-орієнтовані кінотеорії, психоаналіз і семіотика кіно, співвідносячи фільм з соціальними процесами, несвідомим і мовою, формують паралаксное бачення сучасного кінодослідника. Особливе місце в розмові займає концепція кіно французького філософа Жіля Дельоза. З точки зору Артема Радєєва, розгляд історії кінематографа як еволюції від образу-руху до образу-часу дозволяє виробити оригінальну кінофілософскую стратегію, в якій завдання дослідника – не коментувати роботу режисера, а філософствувати за допомогою кінообразів. У рамках передачі Артем Радєєв представив свій цикл семінарів, присвячених детальному аналізу книги Жиля Дельоза «Кіно» – унікальний проект «Дивитися Дельоза», що стартував у 2006 році. Тема дискусії виникла аж ніяк не випадково. Один з ведучих телепрограми, Дмитро Петренко, кілька років був модератором кіносемінаров «El Topos Cinema Club» у Харківській Муніципальній галереї, організатором конкурсу «El Topos: Як можлива філософія кіно?», упорядником і редактором однойменного збірника статей, що включав дослідження, інтерв’ю, есе, переклади і кінотексти українських та зарубіжних авторів. Відтепер, завдяки «Медіаклубу», в цій «інтертекстуальній» та «інтермедіальній» дискусії зазвучав голос відточеної і рафінованої санкт-петербурзької кінофілософіі.

Дмитро Петренко, Лідія Стародубцева 

  • Телепрограму «Медіаклуб» див тут.
  • Про проект Артема Радєєва «Дивитися Дельоза» див тут.
  • Збірник «El Topos: Як можлива філософія кіно?» див тут.

apteka mujchine for man ukonkemerovo woditely driver.

x